Kodėl turiu tylėti, kai kitas kalba?

 

Tikriausiai esate pastebėję, kad visuomet maloniau bendrauti ne su tuo, kuris gerai kalba, o su tuo, kuris gerai moka klausyti. Nemokėjimo klausytis problema dažna ir mokyklose.

Tad tokia tema ir buvo pavadinta paskaita 5-7 klasių mokiniams, kurią, pasinaudodamos metodu bendraamžiai bendraamžiams, vedė mokyklos mokinių tarybos narės, 10 klasės mokinės, Danielė Paukštytė ir Akvilė Rybnikovaitė.

Buvo sudarytos trys mokinių komandos, kurios ne tik klausėsi paskaitos, išgirdo nemažai patarimų, bet ir tarp savęs rungėsi atlikdamos įvairias užduotis. Merginos įdomiai pristatė, ką reiškia klausytis: kalbėjo apie pagarbą kitam, empatiją, psichologines nuostatas, pritarimus ir paskatinimus, mokėjimą išklausyti iki galo. Buvo diskutuojama ir apie tai, kas svarbiau – klausytis ar kalbėti.

Dabartiniu metu išties nemaža pasiūla (viešo) kalbėjimo mokymų. Matyt, sunku būtų surasti tokius mokymus, kur kas nors mokytų klausytis. Džiugu, kad po paskaitos paklausti mokiniai, ar naudingai praleido laiką, visi sutiko, kad buvo įdomu, naudinga ir ateity jie dar norėtų panašių renginių.

Vyr. socialinė pedagogė Ramunė Kliaugienė

 

Dabar naršo

Dabar svetainėje 15 svečiai (-ių) ir narių nėra